A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
A context-specific and dualistic examination of consumer behaviour in the context of digital products : the case of purchasing digital music from music download stores in Finland
Tallennettuna:
Ulkoasu |
228 s. |
---|---|
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. Väitöskirja: Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojärjestelmätiede. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, 2019 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 154 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Markus Makkonen |
ISBN |
978-951-39-7964-5 |