Mitä taideopetus voi käytännössä olla? : Keski-Suomen läänin taiteen perusopetuksen kehittämisprojektin muistio
Finna-recension
Mitä taideopetus voi käytännössä olla? : Keski-Suomen läänin taiteen perusopetuksen kehittämisprojektin muistio
Sparad:
Fysisk beskrivning |
32, [20] s. : kuvitettu, karttoja ; 30 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Beskrivning |
Kansialanimeke: Keski-Suomen läänin taiteen perusopetuksen kehittämisprojektin muistio 1992. |
Utgivare |
[Jyväskylä] :
Keski-Suomen läänin taidetoimikunta : Keski-Suomen lääninhallituksen kouluosasto,
1992
|
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Keski-Suomen kopiokeskus) |
ISBN |
951-47-6022-0 nidottu |